ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ

Άρτια γνώση της επιστήμης της άσκησης με συνεχόμενη και ουσιαστική ενημέρωση στις σύγχρονες μεθόδους εκγύμνασης.

BODY - MIND CONNECTION

Καθολικότητα στη βελτίωση της ανθρώπινης υγείας.

ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑ

Νιώστε τα ευεργετικά αποτελέσματα της σωστής εκγύμνασης μετά από κάθε συνεδρία και στην κάθε σας μέρα.

Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) εκτιμά ότι η σωματική αδράνεια σχετίζεται με 3,2 εκατομμύρια θανάτους παγκοσμίως ανά χρόνο. Οι συστάσεις αναφέρουν ότι οι ενήλικες πρέπει να διαθέτουν 150 λεπτά ανά εβδομάδα σε μέτριας έντασης αερόβια άσκηση (π.χ. τρέξιμο, έντονο περπάτημα, κολύμπι –οποιαδήποτε κίνηση σε κάνει να νιώθεις θερμός και ελαφρώς λαχανιασμένος). Τα παιδιά θα πρέπει να είναι σωματικά δραστήρια για τουλάχιστον 60 λεπτά ημερησίως.

Η ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ. Όσοι ασκούνται συστηματικά έχουν χαμηλότερα ποσοστά: στεφανιαίας καρδιακής πάθησης, υψηλής αρτηριακής πίεσης, εγκεφαλικών επεισοδίων, σακχαρώδη διαβήτη, καρκίνο μαστού και εντέρου και κατάθλιψης. Επίσης όσοι ασκούνται μειώνουν τον κίνδυνο καταγμάτων του ισχίου ή των σπονδύλων και είναι πιθανότερο να διατηρήσουν το σωματικό τους βάρος σε φυσιολογικά επίπεδα.

ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ: Η άσκηση που χρησιμοποιεί το οξυγόνο στις διαδικασίες μεταβολισμού και παραγωγής ενέργειας του σώματος και η οποία περιλαμβάνει δραστηριότητες (περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο, κολύμπι) σε μέτρια επίπεδα έντασης για παρατεταμένες χρονικές περιόδους. Κερδίστε: Δυνατότερη καρδιά, Βελτιωμένη αναπνοή, Βελτιωμένη μυϊκή υγεία, Απώλεια βάρους, Μείωση κινδύνου για διάφορες ασθένειες (καρδιακή νόσος, η υπέρταση, το εγκεφαλικό), Βελτιωμένο ανοσοποιητικό σύστημα (λιγότερο ευάλωτοι σε μικρές ιογενείς λοιμώξεις όπως το κρύωμα και η γρίπη), Βελτιωμένη πνευματική υγεία (έκκριση ενδορφινών, που είναι τα φυσικά αναλγητικά του σώματος και μειώνουν το στρες, την κατάθλιψη και το άγχος), Αυξημένη αντοχή.

Η ΑΣΚΗΣΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ και ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΜΥΪΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ είναι ο μόνος τρόπος για μακροπρόθεσμη αντιμετώπιση πόνων της σπονδυλική στήλης, των μυών και των αρθρώσεων. Προτεινόμενες μέθοδοι άσκησης για προβλήματα σπονδυλικής στήλης είναι το pilates και η yoga με πολλά οφέλη: Επανεκπαίδευση της σωστής θέσης του σώματος και τηςσωστής αναπνοής, Ενδυνάμωση του μυϊκού «πυρήνα» του σώματος (κοιλιακοί και ραχιαίοι μύες, μύες της πλάτης και του πυελικού εδάφους, αναπνευστικοί μύες), Ενδυνάμωση των άκρων και συνειδητή επίγνωση της κινητικότητάς τους, Βελτίωση της οξυγόνωσης του οργανισμού, Εξισορρόπηση της λειτουργίας των οργάνων μεταβολισμού, Βελτίωση ευκαμψίας αρθρώσεων και συμμετρίας του σώματος, Αύξηση της μυϊκής αίσθησης και της αυτοσυγκέντρωσης.

Η ΑΣΚΗΣΗ αποτελεί την καταλληλότερη μη φαρμακευτική παρέμβαση για την πρόληψη και ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ. Η παχυσαρκία έχει μεγάλη συσχέτιση με την εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων και σακχαρώδους διαβήτη. 280 λεπτά την εβδομάδα είναι η επιθυμητή συνολική ενασχόληση με την άσκηση για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας. Επίσης ο ρόλος της άσκησης είναι σημαντικός στη διατήρηση του σωματικού βάρους μετά την απώλεια των περιττών κιλών. Η ιδανικότερη προσέγγιση για την απώλεια σωματικού βάρους, συνδυάζει έναν ήπιο περιορισμό της τροφής και συστηματική άσκηση.

ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΩΦΕΛΗ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ είναι πολλά και ΜΟΝΑΔΙΚΑ: Βελτίωση της διάθεσης, Μείωση του άγχους και παράλληλη ανάπτυξης της ικανότητας να ανταπεξέρχομαι στο στρες, Ικανοποίηση από την επίτευξη στόχων της άσκησης, Βελτίωση της αυτοεκτίμησης, Βελτίωση της αυτό-εικόνας, Αυξημένα επίπεδα ενέργειας, Αυτοπεποίθηση που πηγάζει από τις σωματικές-φυσικές μας ικανότητες, Προφύλαξη από συναισθηματικές διαταραχές, Μείωση συμπτωμάτων που συνδέονται με ψυχικές διαταραχές, Η άσκηση είναι πιο αποτελεσματική θεραπεία για τις καταθλιπτικές διαταραχές από ότι η συμβουλευτική και μόνο.

Η Φιλοσοφια μας

Το Σώμα είναι το πολυτιμότερο, πρώτο και παντοτινό «σπίτι» για τον κάθε άνθρωπο.

Το Σώμα μας φιλοξενεί τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας. Φιλοξενεί την πεμπτουσία της ύπαρξής μας. Η βιομηχανική υποδομή του ανθρώπου από τη στιγμή της γέννησής του έχει δεδομένη την Κίνηση και τη Φυσική Δραστηριότητα. Η παθογένεια που βιώνει ο άνθρωπος καθώς μεγαλώνει έχει σαν βασική αιτία την μείωση της κινητικότητας με όλα τα επακόλουθα. 

Στο soma η γυμναστική που προτείνουμε είναι η επιστροφή στη Φυσική μας κατάσταση. Ανακαλύψτε ξανά τις ξεχασμένες δυνατότητες ολόκληρου του οργανισμού σας μέσα από μια, φιλική προς το σύγχρονο σώμα, προσέγγιση της άσκησης. 

Στο soma σας προσκαλούμε να αφήσετε πίσω το φόβο της κίνησης και να ανακαλύψετε τη χαρά της Δράσης, της Αναπνοής, του Ρυθμού, της Μουσικής, της Ομαδικότητας, της Ζωής! 

Οι επαγγελματίες του soma επιλέγονται με βάση την εξειδικευμένη γνώση τους στο αντικείμενο το οποίο προσφέρουν στο χώρο, αλλά και με βάση την ικανότητά τους να προσεγγίζουν τον αθλούμενο με έννοια και ανθρώπινο ενδιαφέρον.

Στο soma αναγνωρίζουμε την ατομικότητα του κάθε ανθρώπου και τον προσεγγίζουμε ανάλογα. 

Η κάθε ιδιαιτερότητα είναι πολύτιμη. Οι συνεργάτες του soma δουλεύουν με στόχο να βοηθήσουν τον κάθε άνθρωπο να βρει το δικό του δρόμο μέσα από τον οποίο μπορεί να βελτιωθεί και να νιώσει καλά με τον εαυτό του!